TOTAL POUNDS LOST (Season 5): 34.9

Thursday, October 1, 2009

Weigh-In Reminder

Hi everyone! Here's the weigh-in post. Have a great day!

Carrie

14 comments:

Carrie said...

123.8
points: 285

Liesl said...

156

Ok so the last few weeks I have been trusting my scale and been very frustrated with myself. It should have been the other way around. Something is awry with my scale and I've been continually losing weight but didn't know it. Yay!!!! So this is my current weight. It probably shouldn't count in the weekly totals though because I don't really know what my weight was the last few weeks. However you figure it, I don't care. All I know is that I'm one pound away from my goal that I set 6 months ago. I'm flyin' hi today!

Lonni said...

Lonni- 137
pts- 770

Yea for Liesl!! It feels so good when you reach your goal!

kerry said...

159.8

Still under 160, so I consider that a plus! But I definately need to eat better this week. Why does it have to be conference weekend? I know I won't eat good on Sunday! I already bought the peanut M&M's (for the kids, ya right!!)

Jocey said...

Jocey-125

Awesome Liesl!

I totally agree with the conference thing! My visiting teacher made me cookie dough and named it Conference cookies, I just smiled and waved! Hello...Doesn't everyone know I am on a diet, maybe we should wear signs!!! LOL

Tammie said...

165.8 Yea! I'm losing it a little at a time, so I'm happy about that! I've almost hit the 10 pound point!

765, I've really been watching my food lately and it really is helping! I've cut out treats to only a couple a week, so that is a major step and has definitely made a huge difference!

Ali said...

points- 685
weight- 124.8

no comment

Tiffany said...

Tiffany- 153

Finally far away from those 160's I am never going back bye bye 160's.

Tiffany said...
This comment has been removed by the author.
Tammie said...

thanks for the laugh Ali! You're too cute! You had to give us a chance sooner or later!

Donna said...

141.0
Better than I thought... well, Carrie knows why... I won't bore the rest of you. LOL Just glad I didn't gain a bunch and am getting closer to the 130's so like Tiffany I can say.... bye bye 140's !!

Kasey said...

Dang Disneyland and my lack of self control! Could have done better, but I could have done worse too. Since I've been back I've had a hard time getting back into the swing of things. So far, I've worked out 3 times this week. Does going to the lake count, cuz if it does then I guess I hit 5 WO's. Anyways, so embarressed, but here it is...
142.6
That's a gain. UGH! But next week will be HARD CORE!

Goals:
Gym
Water
Weights

Carrie said...

hey guys. there are SO many people who haven't weighed in yet! i feel like if i post results they will be so incomplete. those of you who have weighed in, feel free to leave a comment here telling me to forget everyone else and post results, already! those of you who haven't weighed in, where the heck are you? you still have to weigh in, even if you do bad, you know. that's kind of the point. you are accountable to us! but if you have just forgotten, i might forgive you, except please weigh in pronto!

The Bostock Fam said...

sorry! I am still trying to get back into the fact that I am back to 'real' life. ugh anyway yay for me good by 170s~ 169.2